maandag 15 januari 2018

Persbericht: Lezing Rutger Beijaard over D66 gedachtegoed

Lezing Rutger Beijaard over D66 gedachtegoed in Rossum

D66 neemt in Maasdriel op 21 maart voor het eerst deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. Wie meer wil weten over waar de partij voor staat is welkom op de lezing die Rutger Beijaard, spreker van de Mr. Hans van Mierlo Stichting, geeft op woensdag 7 februari in Rossum.

Rutger Beijaard (1983) studeerde filosofie en is nu docent filosofie en pedagogiek aan Fontys Hogescholen in Sittard. Hij is getrouwd, vader van twee zoons en een dochter en woont in Tilburg. Hij verzorgt lezingen en trainingen over het sociaal-liberale gedachtegoed en de vijf D66 richtingwijzers. Voorbeelden daarvan zijn ‘Vertrouw op eigen kracht van mensen’ en ‘Streef naar een duurzame harmonieuze samenleving’.

Op uitnodiging van D66 Maasdriel is Rutger op woensdag 7 februari te gast in het voormalige kerkje aan de Kerkstraat 26 in Rossum. De entree is gratis. De lezing begint om 20.00 uur. Aanmelden is niet verplicht maar wel prettig. Inwoners van de Bommelerwaard en wijde omgeving zijn van harte welkom. Wie niet beschikt over vervoer, kan een mail sturen naar maasdriel@d66bommelerwaard.nl. D66 zorgt dan voor een carpool.