vrijdag 2 maart 2018

Persbericht: D66 inspiratie avond met de Vrouwen…van Maasdriel

D66 inspiratieavond met…

… de Vrouwen van Maasdriel

D66 Maasdriel houdt op dinsdag 13 maart een inspiratieavond in cultureel centrum De Leyenstein in Kerkdriel, met als thema ‘De Vrouwen van Maasdriel’. Aan de hand van de kandidaten Liesbeth Faas en Mieke Boas komen deze avond tal van onderwerpen aan de orde. Aanvang is 20.00 uur.

Mieke Boas (70) is in Kerkdriel geen onbekende. Ze woont reeds veertig jaar in het dorp. Als lijstduwer is zij verbonden aan D66 Maasdriel. Nummer 2 op de kieslijst is Liesbeth Faas (33). Zij woont ruim een jaar in Hedel. Samen gaan Liesbeth en Mieke graag in gesprek met de vrouwen van Maasdriel. Want 100 jaar na het verkrijgen van stemrecht voor vrouwen zijn er nog altijd meer mannen dan vrouwen actief in de (lokale) politiek. Dé aanleiding om een inspiratieavond te houden. Loop vanaf 19.30 uur gerust binnen om in gesprek te gaan over een keur aan onderwerpen.

Trots op Maasdriel

Mieke en Liesbeth gaan met de bezoekers graag in gesprek over waar men in Maasdriel trots op mag zijn. Waar moeten we zuinig op zijn en koesteren? Maar ook: wat kan er beter en wat verdient meer aandacht? Waar maak je je zorgen over en waaraan moet de lokale politiek dringend aandacht besteden? Kortom: ben je moeder en maak je je zorgen of jouw kinderen wel veilig op straat kunnen spelen? Zit je als oma in je maag met het voorzieningenniveau? Ben je werkzoekende maar weet je niet hoe het lukt om een baan te krijgen? Politiek is allereerst luisteren en dat is wat D66 doet. Nieuw, fris, anders … en vrouwelijk!

Kom naar de inspiratieavond! De entree en de koffie zijn gratis. Graag horen wij vooraf op hoeveel mensen we ongeveer mogen rekenen. Stuur ons een berichtje om aan te melden op maasdriel@d66bommelerwaard.nl. Graag tot ziens op dinsdag 13 maart.