zondag 13 mei 2018

Persbericht: Maak kennis met D66 Bommelerwaard

In de verkiezingstijd hebben inwoners van de Bommelerwaard een indruk gekregen van de beide D66 afdelingen in de regio, die van Zaltbommel en Maasdriel. Beide afdelingen behaalde 1 zetel in de respectievelijke gemeenteraden. Tijd om verder te groeien. Wie kennis wil maken met de partij, is van harte welkom op een wijnproeverij bij Wijndomein Oude Waalstroom in Hurwenen.

Op initiatief van het Maasdrielse burgerlid Liesbeth Faas komen betrokken leden van D66 Bommelerwaard op zaterdag 26 mei om 15.30 uur bijeen aan de Jannestraat 1a in Hurwenen. Een gezellige gelegenheid voor geïnteresseerden om in gesprek te gaan met vertegenwoordigers van D66. Maar niet voordat er eerst een rondleiding door de wijngaard is gevolgd, uitleg is verkregen over Nederlandse wijnen en aansluitend een kleine proeverij heeft plaatsgevonden.

De verwachting is dat de middag duurt tot 18.00 uur. De kosten voor de activiteit bedragen € 12,- per persoon, ter plaatse contant te voldoen. Wil je meer weten over D66 en kennismaken met leden tijdens een informeel evenement? Meld je dan aan via liesbethfaas@gmail.com en graag tot ziens op zaterdag 26 mei.