Brug naar de Bommelerwaard

Nieuw. Fris. Anders.
PDF Verkiezingsprogramma GR 2018

Kandidatenlijst D66 Gemeenteraadsverkiezingen Maasdriel

Onder het motto ‘Nieuw. Fris. Anders.’ gaat D66 Maasdriel deelnemen aan de verkiezingen in de gemeente. Op wie kan je allemaal stemmen? De kandidaten stellen zich graag aan je voor!

• Tom van Engelen

#1
    • Liesbeth Faas

#2
    • Michiel Alexander de Raaf

#3
    • Hans van Santen

#4
    • Robbie Dell’aira

#5
    • Daniëlle Vlasman

#6
    • Antoine Theunissen

#7
    • Mieke Boas

#8

Tom van Engelen

#1

Tom kan als lijsttrekker van D66 Maasdriel bogen op een grote bekendheid van de Bommelerwaard. Als journalist werkte hij 15 jaar in het gebied waarin hij bovendien is geboren en getogen. Na een uitstapje richting marketing werkt hij nu bij een aannemingsbedrijf als EMVI schrijver. Zijn grote trots is zijn dochter, voor wie hij besloot niet meer aan de zijlijn te blijven maar in de politiek te gaan. Hij wil graag zijn leefomgeving mooier achterlaten dan hij haar aantrof. De grote motivatie om in de politiek te gaan is de uitdaging van de bestuurlijke fusie in de Bommelerwaard. Zonder belangen vindt hij dat dit het beste is voor alle inwoners van deze prachtige regio. Minder kwetsbaarheid, meer verbondenheid, juist door de gemeente wat verder op afstand te zetten en het initiatief aan de inwoners van alle kernen in Maasdriel te laten.